Wydawanie zezwoleń na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa (pokój 209) tel. 067 26 80 537.
Wymagane dokumenty
1. Wniosek, który powinien zawierać:
1.1. imię, nazwisko, adres posiadacza lub prowadzącego hodowlę;
1.2. adres przetrzymywania psa (psów) lub prowadzenia hodowli;
1.3. datę wejścia w posiadanie psa (psów);
1.4. liczbę posiadanych lub hodowanych psów;
1.5. opis psa (rasa, płeć, wiek, pochodzenie);
1.6. opis trwałego oznakowania psa, jeśli jest oznakowane;
1.7. opis warunków przetrzymywania psa (psów) lub prowadzenia hodowli;
2. Do wniosku należy załączyć kopię:
2.1. dokumentów potwierdzających pochodzenie psa (rodowód lub metryka),
2.2. dokumentu potwierdzającego zaszczepienie psa przeciw wściekliźnie,
2.3. dowodu opłaty podatku za psa.
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia 82,00 zł, na konto Urzędu Miejskiego w Wągrowcu; nr konta: Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu 61 8959 0001 0000 5106 2000 0010 (dowód wpłaty należy dołączyć do wniosku), zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt. 1 ppkt. c, art. 8 ust. 1 (na podst. załącznika do ustawy cz. III ust.44 pkt 2) ustawy z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2015r. poz. 783 z późn. zm.).
Termin załatwienia sprawy
Zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego sprawy załatwiane są niezwłocznie (w terminie nie dłuższym niż 30 dni, a w przypadku szczególnie skomplikowanym nie dłużej niż 60 dni).
Tryb odwoławczy
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Pile za pośrednictwem Starosty Wągrowieckiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Podstawa prawna
Art. 10 Ustawy Prawo łowieckie z dnia 13 października 1995r. (Dz. U. z 2015r., poz. 2168 z późn. zm.).
Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r., poz. 23 z późn. zm.).
Załączone dokumenty: